כניסה למשתמשים רשומים | הרשמה חינם
דוא"ל
סיסמה
זכור אותי|שכחתי סיסמה
אמנת השירות לקופירייטרים
רוצה להישאר מעודכן?
הצטרף לרשימת הדיוור
שם
דוא"ל

הבצפר וACC פורום קופירייטינג

מאת: ממליץ
נושא: הבצפר וACC
תוכן: גם הבצפר וגם ACC הם בתי הספר המובילים בתחום הפירסום ולשניהם מוניטין מוצלח שמצדיק את עצמו ובוגרים מוצלחים שמוכיחים את עצמם (גם כיום לאחר זמנה של תרצה גרנות ז''ל), ושניהם עוזרים לתהליך הקליטה לעולם הפירסום ולמציאת עבודה לאחר הלימודים.  האווירה בזמן הלימודים תהיה הרבה יותר תלויה באנשים שאת לומדת איתם ממה שאת חושבת, ועל זה בכל מקרה אין לך שליטה. עצה שלי, אל תשרפי על זה יותר מדי תאי מוח, לכי על מה שהרגיש לך נכון סתם כי זה הרגיש ככה ואם זה ACC אז בהצלחה (ואני אומר את זה כבוגר הבצפר {חיוך}).
הוסף תגובה
המלצות על ACC ובתי ספר בכלל?
| עינת
| 17:30 09/09/2012
היי, אני שוקלת ללמוד את התחום, ומתלבטת איפה. מכירה כמה שלמדו ב ACC, בזמנה של תרצה גרנות ז"ל. לפני שנה הגעתי לפגישות היכרות גם שם וגם בבצפר, ואהבתי יותר את האוירה ב ACC, אבל לא יודעת מה קורה שם עם הרמה מאז שתרצה איננה. למישהו יש מידע עדכני ויכול להמליץ לי? תודה! arunativ@gmail.com
הבצפר וACC
| ממליץ « הודעה נוכחית
| 18:47 23/09/2012
גם הבצפר וגם ACC הם בתי הספר המובילים בתחום הפירסום ולשניהם מוניטין מוצלח שמצדיק את עצמו ובוגרים מוצלחים שמוכיחים את עצמם (גם כיום לאחר זמנה של תרצה גרנות ז''ל), ושניהם עוזרים לתהליך הקליטה לעולם הפירסום ולמציאת עבודה לאחר הלימודים.  האווירה בזמן הלימודים תהיה הרבה יותר תלויה באנשים שאת לומדת איתם ממה שאת חושבת, ועל זה בכל מקרה אין לך שליטה. עצה שלי, אל תשרפי על זה יותר מדי תאי מוח, לכי על מה שהרגיש לך נכון סתם כי זה הרגיש ככה ואם זה ACC אז בהצלחה (ואני אומר את זה כבוגר הבצפר {חיוך}).