קופיז
www.copyz.co.il

שלחת הצעת מחיר ולא קיבלת תגובה?

לקוח פוטנציאלי שמפרסם הצעת עבודה בלוח מגיב רק לחלק קטן מהפניות שמגיעות אליו. הנה כמה טיפים שיגדילו את הסיכויים שלך להתקדם עם הלקוח לשלב הבא.

להעלות תמונת פרופיל  

להעלות תמונת פרופיל

פרסום לוגו או תמונה בפרופיל העסקי שלך משדרים ללקוח ביטחון ואמינות ומגדילים משמעותית את כמות התגובות מלקוחות. 
אם נרשמת לפורטל בלי תמונה, עכשיו יש לך אפשרות להוסיף תמונה במסך עריכת הפרופיל שלך.

לא לחסוך בפרטים  

לא לחסוך בפרטים

כל הודעה שנשלחת ממך אל הלקוח מגיעה עם קישור ישיר לפרופיל שלך.
פרופיל מפורט משדר מקצועיות ורצינות, חוסך ממך את הצורך לתאר את עצמך בכל הודעה מחדש וחוסך מהלקוח התלבטויות והיסוסים מיותרים לגביך.

להגיב לצורך של הלקוח  

להגיב לצורך של הלקוח

ללקוח הפוטנציאלי שלך יש נטייה להתעלם מפניות כלליות שלא מתייחסות ספציפית לצרכים שלו.
בכל פנייה שלך ללקוח כדאי להקפיד להתייחס לפרטי המודעה ואם אפשר גם לציין מחיר והערכת זמן לביצוע.

לתת דוגמאות רלוונטיות  

לתת דוגמאות רלוונטיות

קופירייטר מוכשר שמתמחה בתחום מסוים עלול להיות חסר ניסיון בתחום אחר. 
אם יש לך תיק עבודות ברשת כדאי לתת אליו קישור מהפרופיל שלך. אפשר לצרף קישור ישיר גם להודעות שלך, בפרט אם יש לך ניסיון שרלוונטי לפרויקט שהלקוח פרסם.

להגיב למודעות בזמן אמת  

להגיב למודעות בזמן אמת

לקוח שמקבל כמות גדולה של פניות לא תמיד מגיע לכולן והרבה פעמים בוחר קופירייטר על סמך 4-3 הפניות הראשונות שנשלחו אליו.
כדי להגדיל את הסיכויים שלך להגיע ללקוח בזמן אמת, יש לך אפשרות לעקוב אחרינו בפייסבוק, בטוויטר או בRSS ולקבל עדכון על כל הצעת עבודה חדשה בלוח.

להערות, להצעות ובכל שאלה אפשר ליצור איתנו קשר
בהצלחה :-)